Mihaela Macelaru & Sandu Pop – In seara de Craciun

Mihaela & Sandu Pop – In seara de Craciun! Melodie folclor traditional; claviaturi, aranjament muzical – Vladi Cnejevici.

Despre Ionut Macelaru

Nu-mi place sa vorbesc despre mine fiind un tip destul de modest.Pe parcurs cei ce vor fi interesati de materialele de pe acest blog, vor avea ocazia sa-si faca o parere despre omul din spatele randurilor scrise...
Acest articol a fost publicat în Mihaela Macelaru, Muzica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mihaela Macelaru & Sandu Pop – In seara de Craciun

  1. daniel zice:

    Suna foarte bine. Nu stiam ca Mihaela canta asa de bine, eu doar pe tine si pe cea mica va stiam impatimiti de muzica.
    http://bricabraca.blogspot.com/ – Asta-i blogul meu, nu-i cine stie ce in prezent, insa sper sa am mai mult timp&inspiratie pentru a-l imbunatati in anul ce vine.
    Sa aveti un Craciun fericit, liniste in suflete si sanatate!

    • Ma bucur ca ti-a placut colindul. Ea canta atat vocal, cat si la pian sau instrumente de suflat. O sa postez curand un cover dupa o piesa a Mariei Tanase. Lucrez acum la videoclip. Acolo chiar se simte talentul.
      Am intrat pe blogul tau (deja l-am salvat la favorite). Un inceput promitator… Nu te stiam chiar asa profund 🙂
      Mult succes in continuare.
      Craciun fericit si un an nou plin de impliniri!

Lasă un răspuns

