Cand o bate vantul (Scurt metraj ATF Bucuresti 1994)

Productie a Academiei de Teatru si Film Bucuresti 1994.
In distributie: George Ivascu, Mihaela Macelaru, Dan Tudor, Marius Florea, Emil Hostina, Carmen Papa, Alina Moldovan, Eugen Racoti. Narator: Radu Beligan.

Scenariul si regia: Teodor Oprea.
Productia: Alexandru Calinescu, Nora Griva.
Coloana sonora: Anusavan Salamanian, Mihai Orasanu, Anca Dumitrescu, Calin Potcoava.
Montaj: Melania Oproiu.
Imaginea: Aurel Pitigoi.

Filmul a fost difuzat de televiziunea romana si a fost primit destul de bine in festivalurile nationale. De asemenea, a fost premiat la un festival in Spania.

Despre Ionut Macelaru

Nu-mi place sa vorbesc despre mine fiind un tip destul de modest.Pe parcurs cei ce vor fi interesati de materialele de pe acest blog, vor avea ocazia sa-si faca o parere despre omul din spatele randurilor scrise...
Acest articol a fost publicat în Mihaela Macelaru și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cand o bate vantul (Scurt metraj ATF Bucuresti 1994)

  1. Toma Alexandru zice:

    Salut! Poate ma poti ajuta cu niste raspunsuri de ordin tehnic: ti-am gasit cateva posturi pe forumul Rdi Romania…
    Doresc sa fac captura de pe un videocasetofon VHS. De ce am nevoie? Si cum pot face sa obtin o imagine mai buna? Ce sfaturi imi poti da? Sunt newbie la acest capitol ;(

  2. Salut!
    Pai in primul rand ai nevoie de o placa de captura. Exista doua tipuri: interne (ce se monteaza usor in interiorul pc-ului) sau externe (pe usb).
    Calitatea capturii poate fi foarte buna daca folosesti o placa de captura de ultima generatie. Eu captura la clipul de mai sus, am facut-o cu o placa de captura mai veche (tip analog).
    Placile de captura vin insotite de un soft pentru captura propriu-zisa. Daca nu te satisface softul original al placii, poti cauta alte softuri: Edius, Ulead sau VirtualDub. Captura de obicei iti da niste fisiere video necomprimate care ocupa mult loc pe hard. Urmeaza sa faci tu transformarea in ce format si la ce rezolutii vrei.
    Placa de captura are si tuner si poti inregistra si programe tv de pe cablu sau radio.
    Succes si te mai astept daca ai nelamuriri.
    P.S. Poti cere oricand sprijin pe RDI Romania (baietii chiar se pricep) 😉

  3. Claudiu Manea zice:

    Salut Ionut,
    Am ajuns la pagina ta cautind pe Google „ATF 1994”. Am facut 2 ani la ATF, 1992-94, la regie, apoi am plecat din tara. Mi-ar place sa stiu ce s-a mai intimplat cu fostii mei colegi; pe tine nu te tin minte 😦 La actorie ai fost? Eram prieten bun cu Mihai Baranga.
    Numai bine,
    Claudiu Manea

    • Salut!
      Scuze pentru intarzierea raspunsului… Din pacate nu-ti cunosc prietenii & colegii. Eu in ATF am avut amici la imagine film si am intrat doar pentru cursuri de fotografie, sesiuni fotografice si cam atat. Sora mea a urmat Atf-ul, am intrebat-o, dar nici ea nu stie.

Lasă un răspuns

