Mihaela Macelaru – Suflet

Marc Chagall - Blue Lovers 1914 Oil on cardboard.

Suflet

S-a intamplat intr-o seara
Nu stiu cum
De unde
Sau de ce
Doi ochi au privit alti ochi
Mainile au inceput sa vorbeasca
Trupurile n-au mai avut greutate
Lumina a devenit dureros de calda
Si usor
usor
usor
Am facut schimb de suflete
Acum stiu
Ca tu – esti eu
Eu – sunt tu
Doua trupuri
Si-un singur suflet.

Poezie aparuta in volumul „Omul de nicaieri”. Editura Tripmedia, iunie 2005.

Despre Ionut Macelaru

Nu-mi place sa vorbesc despre mine fiind un tip destul de modest.Pe parcurs cei ce vor fi interesati de materialele de pe acest blog, vor avea ocazia sa-si faca o parere despre omul din spatele randurilor scrise...
Acest articol a fost publicat în Mihaela Macelaru și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mihaela Macelaru – Suflet

  1. Iulia zice:

    E prima dată cînd comentez pe un blog…însă această poezie m-a determinat să-mi însemnez trecerea,să mă îmbogăţesc cu un strop de frumuseţe şi sensibilitate.
    Felicitări Mihaela Măcelaru şi mult succes în continuare!
    Felicitări Ionuţ Măcelaru pentru deosebitele postări!

Lasă un răspuns

